Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 12. desember 2010

Julehus...:)

Nå er det snart jul i heimen:) Har pyntet det meste nå i helga, da dette blir en uke med masse arrangement i skole og barnehage. Og vi gleder oss til førstkommende lørdag da vi skal på "Julestemning" i Olavshallen med jentene:) Også kommer det julebesøk fra Bergen...og det ser vi fram til:) Så da er det godt å være ferdig med pynting..så vi bare kan KOSE oss!
Her kommer noen bilder......fra kjøkkenet som har det siste spor av lilla:) Adventslysene er jo de siste som blir skiftet ut:)


Et gammelt desilitermål passer bra til pynt.....og med noen kongler som jentene plukket i høst ble det riktig så fint:)

Og innslag av rødt MÅ det jo bare være når det er JUL:) Er nok litt gammeldags der ja....





Så var det meg å dette røde da....ene kroken av stuen har fått RØDE gardiner til jul:)


Jeg er veldig glad i å pynte med engler, og spesielt nå til jul:) Og fine julekrybber som har fulgt meg i mange år er bestandig like koselig å finne fram...


For ikke å snakke om julepynt som barna har laget...de MÅ selvfølgelig frem:)

Og denne lykten er det siste innkjøpet så langt...noe NYTT er jo alltid koselig!



Ønsker dere alle en fin uke..full av glede og forventning:)






7 kommentarer:

Camilla sa...

Hei! Tror det er bra vi skal feire jul hos dere - koselig julestemning!! Her kan jeg bare pynte til advent - og nyttår!

Egentlig litt merklig det der med engler.. jeg liker også det best! Ikke så glad i nisser.. Ja, ja.. vi er jo vokst opp i samme hjem ;) Mamma pynter heller ikke med nisser.

klemz

Datt sa...

Så koselig julepynta stemning! :)

Linda Himlingen sa...

Fin uke til dere også, Katharina! ;)
Nå kan jula komme snart, synes jeg. Gleder meg som en unge!! Haha

PIONPIA sa...

Koselig julestemning hos deg da!;)
Jeg skal pynte ferdig iløpet av helga... Juletreet pyntes som vanlig 21.des., for 22. får jeg tradisjonen tro mange trivelige damer på besøk;-))
Ha en fin mandag!
klem

Solveig sa...

Så masse julekos du viser;o) Jammen har fått pyntet litt også. Må se til å få vasket litt først, så blir det vel jul hos oss også;o)
Ønsker deg en flott adventsuke;o)
Klem fra Solveig

Mette sa...

Hei Katharina!Så trivelig julestemning du har !:-)Klæm

Unknown sa...

For en herlig julestemning ;))
Nyt av skjønne dager ;))
En liten hilsen kommer her ,))

Juleskriblerier ;)

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥

Legg inn en kommentar