Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





onsdag 17. august 2011

Ny butikk...:)

Endelig fikk jeg anledning til å stikke innom Fruene i Fjøset, en ny butikk på Stadsbygd....og den svarte til forventningene:) Kom inn på et koselig tun, med alt som hører med....og i fjøset har de fått til en utrolig koselig butikk, og en krok for kaffekos:)




Her er noen av merkene de fører....også har de endel lokalt produserte ting:)

Interiør:
Blafre, Rice, Ib Laursen 
Dameklær:
Oxmo, Ilse Jacobsen 
Ungdomsklær:
Cost:bart 
Barneklær:
Småfolk, Dundelina, MiniATure(kommer)  

Herreklær:
Cottonfield(kommer i september)  

Sko, tilbehør:
Bisgaard, Ilse Jacobsen(kommer i august), Rosenvinge og Maya

Har du ikke vært der enda bør du ta turen til Fruene i Fjøset for en koselig opplevelse:)



1 kommentarer:

irina sa...

Oiii det ser ut som en butikk jeg kommer til å like. Må vel ta meg en tur å besøke deg så kan vi dra ditt...he he. Du og ida må komme en dag. Så kan vi dra på Bruktbo ol. Ellers så er det artig å se prosjektene dine. Ida sier du har mange...høres kjent ut.
Håper du, Arine og resten av familien har det bra. Stoooor klem fra Irina. Og tusen takk for hyggelig kommentar.

Legg inn en kommentar