Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





onsdag 29. september 2010

Gjenbruksbutikk og litt til:)

I går var jeg en tur til byen...for dere som ikke er så kjent er altså det Trondheim:) Fra der jeg bor og inn dit tar det ca.en og en halv time...og da må vi med ferge. Opprinnelig ærend var time til kiropraktor...får å få skikk på noen låsninger i rygg og nakke. Da det var gjort var det strake veien til Stoff og Stil, og der er det fullt mulig å TA HELT AV!! Fikk kjøpt noe av det jeg var på utkikk etter, bland annet stoff til en gammel puff. Mere om den kommer senere:)



Min kjære svigermor var med, og hun er like "gal" etter loppiser, gjenbruksbutikker...som meg....så da var Lade og gjenbruksbutikken der neste stopp. Og som ALLTID på sånne plasser så finner man noe...jeg fant et speil som jeg har planer om å få endret litt farge på:)


Og et gammel Jesusbilde...synes de er så fine:)

Innimellom alle prosjektene, og når jeg ikke gidder å gjøre noe....da har jeg begynt å hekle:) Det er ikke mye hekling jeg kan, men dette FÅR JEG TIL:)))


Ønsker dere en flott onsdag:)




5 kommentarer:

Gammel stil sa...

Wow, så mye fint du har funnet!! Det bildet var nydelig! Skjønner godt at du kjøpte det:) Speilet var fantastisk! Eller vent litt.. ALT var fantastisk:)

Ha en flott dag:)

Klem:)

Linda Himlingen sa...

Å,så gøy!! Jeg vil også!!

Ser det at jeg burde absolutt lære meg å hekle sånne oldemorlapper. Det får bli neste gang vi møtes, over en kaffekopp eller to! ;)

Håper du har det fint i godværet!

Klem

PIONPIA sa...

Så masse fint du har kjøpt da!!
Takk for koselig kommentar, nå er det "festpynting" i fokus ja, gleder oss;-)
Jeg holder også på å lage et lappeteppe, dvs. min MOR er snart ferdig med ALLE lappene, etter befaling fra meg om hvordan de skal være.... jeg rakk aldri å lære meg det...hehe....
Men nå er det like før det skal sys sammen, så det må jeg kanskje bidra med da;-))
Ha en fin kveld!
Klem

Thelma Louise sa...

så gøy.:-) Stoff og stil er jeg også fan av.:-)

God helg til deg også og .....

lykke til med ryggen.:-)

Unknown sa...

Lekre stoffer du har funnet! Gleder meg til å se hva du skal gjøre både med stoffene og speilet;)
Håper det går bedre med rygg og nakke;)

Ha en riktig god helg!
klem:)

Legg inn en kommentar