Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





fredag 17. september 2010

Litt planter må til:)

I dag har det vært "litt" vaskedag i heimen:) Og det var FAKTISK nødvendig!! I det siste har det jo stort sett vært fokusert på å få ting INN...og da er det ikke alltid like PRAKTISK å ta skoene AV:)

Så vaskebøtta MÅTTE fram, og hos de FLESTE damer er det ALLTID koselig å sette fram noen nye planter når huset er nyvasket...ikke sant??
Og JEG er IKKE noe unntak der....og forresten så var det LITE planter igjen etter flyttinga i mars...10 minus og vind var ikke helt plantene sin DRØMMETEMPERATUR.

Så derfor ble det LITT mere enn en da:)


Og sist lørdag fikk VI en STOR flott  uteplante fra onkel og tante av mannen i huset....den var helt skjønn, og fantastisk dekorativ der ute på trappa.

Har ikke prioriert så veldig mye utomhus i år..men litt MÅ det være. Og i dag kom min snille mamma med litt å pynte med.
 TAKK snille mamma:)

Har fått ferdig inngangspartiet nå...bare maling igjen....mere om det kommer senere:)
Ha en fin fredagskveld alle sammen!

4 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

God helg til deg også, Katharina! Kos deg i ditt nye, fine hjem! Klem

Thelma Louise sa...

Hei.:-) Koselig med litt nytt flor.:-) alltid kos å vaske og rydde for så å sette en nyinnkjøpt blomst eller to på bordet.:-)

takk for hyggelig kommentar hos meg forresten.:-)
en fortsatt fin helg til deg.:-)

Guro sa...

takk for koslig kommentar..som man sier så fint i denne bloggverden ;)

har du kanskje fri på onsdag? måå jo bare ta en titt på det flotte huset ditt :D

Anonym sa...

beautiful photos!!!
Very nice blog!
Kisses from Croatia.
Zondra Art

Legg inn en kommentar