Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





mandag 13. juni 2011

Måtte bare ha....

ja MÅTTE BARE HA DISSE JEG.....de stod og ventet på meg, et par igjen i denne fargen og str 37....og da klarte IKKE jeg å gå forbi:) Rart dette noen ganger ...:))



 og enda bedre det var 30% på de....FINE JA:)

Ellers har helga bydd på masse gråvær, men vi har kosa oss uansett da. Hadde kjekt besøk i går ettermiddag, og vi kosa oss med muffins og nybakt eplekake....med is:)


Fikk berget noen stemor utenfor huset på lørdag før klipperen tok dem:) som pryder stua....


Håper alle har hatt en fin pinsehelg:) da står en ny uke for  tur....og det går fort mot ferie:)

'

3 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Kjempefine! Selv har jeg lilla med silkesløyfer! Gode å gå i er de også! ;)
Håper du har hatt ei fin pinse, til tross for ekstremværet!
Klem

Mette sa...

Fin ja!:-)Ja,som du så,så har jeg likedan;-)
Men jeg kjøpte mine på nettet for et par mnd siden,og det var just ikke 30prosent på dem...Jeg visste ikke at det var sånne sko på RINGO jeg..Ha en god natt kjære deg:-)

Anonym sa...

Skjønne sko :)

Legg inn en kommentar