Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





lørdag 11. august 2012

Hei igjen...

Veldig lenge siden jeg har vært inne med innlegg...og alt for lenge siden jeg har lagt igjen kommentarer hos alle dere med de flotte bloggene. Dere er IKKE glemt, men denne våren og sommeren har vært veldig anderledes for meg....

Min kjære, kjære pappa gikk bort 14.juli, bare76 år gammel. For meg alt for tidlig....men da hjerneinfarktene gjentok seg flere ganger, må vi tross alt være glad for at han var klar og bevisst helt til det siste, og han slapp å bli totalt hjelpesløs. Savnet og den tomme plassen vil bli der for alltid.  Nå har vi mange gode minner å se tilbake på, med en pappa som hele vår barndom var TILSTEDE for oss i ett og alt.




Innimellom har det blitt litt, men ikke mye av det som var sommerens planer...men det kommer flere sommere:)
Har klart å skaffe meg et skap jeg har vært på leting etter, en tallerkenrekke, og noen andre småting..




Planene skotter det ikke på, og nå er jeg veldig i tvil om jeg skal SELGE min spisestue....denne har jeg ikke noe spesielt forhold til, og tenker på å ta inn en som har vært i familien tidligere...tror jeg trenger litt hjelp til å ta denne avgjørelsen:) er veldig god på avgjørelser på ALT annet enn å kvitte meg med gamle ting:)





 Dette var et lite livstegn fra meg...og har store planer om å innom her litt oftere framover:)


2 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Hei Katharina!
Du har vært savnet her i bloggverden, skal jeg si deg! :)
Kjenner til det problemet med å selge ting.. Hihi! Heldigvis har jeg stor låve og flere hus på gården!
En ting er sikkert: Det er viktig å leve hver dag og ta vare på de man er glad i, og det tror jeg du er god på! :)
Klem

Anonym sa...

Very great post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have really loved surfing around your blog posts.
After all I will be subscribing on your rss feed
and I'm hoping you write again soon!
My web blog - visit web site

Legg inn en kommentar