Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





mandag 20. februar 2012

Ny sofa..

For en stund siden gikk vi til innkjøp av sofa både NEDE i stua, og OPPE på loftstua....og det var definitivt på tide:) 
Glemte helt å ta FØR bilder, men ordet OPPBRUKT passet godt:)
LENGE siden jeg bestemte meg for EKTORP sofa nede, og er veldig fornøyd så langt;) Med BARN i huset er det veldig praktisk å kunne ta av å vaske trekket.




Bilder fra loftstuen blir senere...der ligger nå en LITEN VENN som fikk farangen i natt...heldigvis ferdig med det værste, men formen er litt slapp. Håper bare INGEN flere i huset får dette.....

Fin uke til alle:)



5 kommentarer:

PIONPIA sa...

Fin og praktisk sofa!! Jeg selv sverger til skinn..
God bedring til den syke, krysser fingre for resten..
God natt;))

Fossestua sa...

Grattis med ny sofa! Kjempefin var den :)
God bedring til den lille, og tvi tvi for at ikke dere også blir smittet.
Ha en fin dag :)

Linda Himlingen sa...

Grattis! Gøy med nye møbler i hus! Har kjøpt ny sofa selv, men den står foreløpig på vent oppe på loftet. Store planer om maling av stua før jeg flytter den ned! Stadig nye prosjekter! Hihi!
Håper lille har blitt frisk som en fisk!
Klem

Mette sa...

Grattis med ny sofa:)Kjempefin,og så greit å vaske trekket,og bytte det ut hvis behov:)Håper Litjtupp er frisk og dere andre også!Klæm

Bondekjerringa sa...

Gratulerer med ny og flott sofa! Her kan jeg bare drømme om hvit sofa. Ikke ideelt med hund og katt i hus :) Kos deg!

Legg inn en kommentar