Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 9. mai 2010

Vårfølelse



I dag begynte dagen med sol, og vi hadde et håp om at den skulle vare....evig optimist:)Vi kosa oss uansett, fikk besøk av gode venner. Barna lekte, mens vi voksne drakk kaffe. Venter på å få sette ut litt blomster, men synes ikke temperaturen er helt blomstervennlig. Må la de stå inne en stund til....det blir nok ikke helt det store hageåret i år:( Koser meg veldig når det begynner å blomstre rundt meg, men får komme STERKERE tilbake neste år. Litt blir det vel...har satt noen i krukker som står inne enda.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hei :) Så finn blogg du har fått deg! Huset ser ut til å bli kjempe fint! Kjørte forbi i påska for å se... Gleder meg til å følge med videre. Klem fra Kristin

Ida Elisabeth sa...

Bli itj d hage i år??? :P :D

Legg inn en kommentar