Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





lørdag 7. mai 2011

Masse planer...

Her har det ikke vært masse aktivitet på en stund....forrige uke og helg var vi i Østfold i konfirmasjon. Vi kom hjem på mandagskveld...og plutselig har uka gått:) 
Har litt vanskelig med å prioritere her nå...det er jo ingenting rundt huset enda. Nå skulle både skigard, plattinger, planting av busker og trær...ja ALT skulle vært gjort samtidig...men sånn er det jo ikke!
Og oppi alt dette virker IKKE fotoapparatet mitt!!!! På kveldene sitter jeg å titter i Den store hageboken,,,og ideene blir IKKE mindre:)
Noen som kjenner følelsen??? Ta en titt på hagene her...


Nå er jeg på tur ut.....HAR MASSE PLANER! Oppi alle hageplaner...har jeg funnet korgstoler og bord, og de MÅ males...bra det bare er mai enda:)

Ønsker alle en fin lørdag!



1 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Jeg kjenner den følelsen! Heldigvis tidlig enda! ;) Hage er gøy! Gleder meg til å se deg sette planene ut i live!! ;)
God helg!
Klemmer

Legg inn en kommentar