Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 27. februar 2011

Sink.....

Enda går det an å tenne lys på kvelden, og i dette sinkhuset er det stemning:) 
Og med denne søte løkplanten er det riktig så koselig i sofakroken. Må nyte dette nå før kveldene blir lyse, og andre ting tar plassen for levende lys.
Er veldig glad i disse sinkgjenstandene mine....

I morgen venter vi besøk av tantebarn...og det gleder vi oss til. Han kommer alene med fly fra Bergen, der har de vinterferie nå fra mandag. Litt synd at det ikke passer med ferien her, men vi har jo litt fridager så vi skal kose oss da. 
Han blir hos mormor og morfar til vi kommer hjem på ettermiddagen:)
På torsdag ettermiddag får vi besøk av venner fra Førde, og det gleder vi oss veldig til:


Blir nok lite blogg denne uke, men ønsker dere alle en flott uke med mange nye muligheter:)


5 kommentarer:

Mette sa...

Så fine zink-ting Katharina:-)Jeg elsker zink jeg også:-)Kos dere:-)Klem:-)

Camilla sa...

Han gleder seg masse :) Tar nok med egne ski, og ekstra nintendo Wii kontroll og spill er også med... ;)
JEG gleder meg til dere kommer neste uke!! Da blir det tomtebefaring:) klem

Linda Himlingen sa...

Kjempe fint, Katharina! ;)
Blir helt sikkert koselig med besøk, av både store og små!
Ønsker dere en fin uke alle sammen!
Klem

Datt sa...

Som vi liker sink, romantisk og røft på samme tid :)

Vivian sa...

Ja det gir god stemning med tente lys. Kjempefint med sink og perleblomster.
- Og tusen takk for veldig hyggelig kommetar på bloggen min:)

Kos dere med besøk! Klem Vivian

Legg inn en kommentar