Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





fredag 11. februar 2011

Endelig.....

Endelig helg vil noen si.......eeeeendelig kom den trådløse routeren sier jeg:)
Utrolig hvor vanskelig det er å bruke den stasjonære pc`en når man er vant til laptop, 
også har jeg ALLE bilder, redigeringsprogram og ALT jeg trenger på den:) Ja..ja, nå er det klart.....etter mange dager uten blogging.


Tidligere begynte jeg på et skap som var planen skulle stå opp på loftstuen, planene ble endret...og nå står skapet på kjøkkenet. 
Det mangler et strøk maling, litt usikker på farge enda. 
Knotter har jeg kjøpt, og fått på en for å se hvordan de tok seg ut:) Fikk satt på stoff på baksiden av glasset, som er det samme som kappe til det ene vinduet der inne.


Og på det andre vinduet i kjøkkenet henger en gardin som er hjemmelaget:) Fikk denne NYDELIGE gardinen i innflyttergave  av en nabo her forrige dagen:) 
Hardangersøm...Selvfølgelig måtte den opp med en gang.....


Disse flotte rosene skulle jeg egentlig legge ut sist helg....men da det trådløse nettverket sviktet ble det ikke noe av, men de står enda.....Roser fra REMA til 49,50,-!!!







En fin fredagskveld til dere...

3 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Å, så fint et skap. OG fine knotter, ikke minst! Du er så flink, Katharina!!!
God helg til deg og dine, så sees vi snart! Klem

Camilla sa...

Tror det er mange forandringer i huset til neste Trøndelagsbesøk:) Gleder meg til du skal komme med tips til oss!!
Skapet passer sikkert kjempebra på kjøkkenet!!! klem fra lillesøster

Mette sa...

Så fint et skap!Flinke du!Gardinene var så søte de også:-)Treffes vi snart ,så vi kan inspireres litt?:-)Klæm

Legg inn en kommentar