Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





onsdag 3. august 2011

Barndomsminner....

I år gikk ferieturen som sagt til Vimmerby, og det var en flott opplevelse for ALLE:) Disse bildene er tatt inne i Bakkebygrenda og hos Lotta i Bråkmakergata....og de TALER FOR SEG....bare et ord; KOSELIG:)

Legg merke til ALLE de koselige gamle tingene, og detaljene.....NOSTALGI!





 Og til dere som har TENKT å reise dit.....GJØR DET:) Det er en opplevelse for alle som har et "forhold" til disse figurene:)

Da er det siste innspurt med ferie for min del.....blir nok litt godt å komme igang igjen. 

Ha en fortsatt fin uke:)


3 kommentarer:

Fossestua sa...

Nostalgi og koselig var to veldig treffende og beskrivende ord om disse bildene:)

PIONPIA sa...

Så koselige bilder!!
Vi svipper en kjapp tur til Sverige i morgen..må finne på noe når sola lar vente på seg;)
Fortsatt god uke til deg og dine!
klem

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

ÅÅÅÅ ble helt nostalgisk her.. elsker lotta fra bråkmakergata. Fikk boken "lotta flytter hjemmefra" når jeg var ganske liten, og lest den for begge mine jenter og nå lille faddergullet mitt. Blir aldri lei av den.
Så supert at du delte bilder. Kanskje jeg må besøke stedet en vakker dag.
Ha ei flott uke!

Legg inn en kommentar