Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 30. oktober 2011

Gammel kiste...

I sommer fant jeg frem en gammel kiste som jeg hadde planer om å fikse på.....sommeren er over, og kista stod fremdeles på samme plass:) Fikk tatt den inn i går, og vasket den "ren".....og ser veldig godt at her er det mye historie...har nok vært med på noen opplevelser den ja:)









Er veldig usikker på HVA eller OM jeg skal gjøre noe med den....mye av sjarmen forvinner når man tar bort spor av historien....



Prøvde meg fram med å sette fire hjul under, mest for å slippe at gulvet skulle bli oppskrapet.....men er ikke helt sikker enda...


Enn så lenge får den stå der som oppbevaring for alle mine strikkeproskjekter;), og har noen av dere GODE ideer til hva jeg kan gjøre med den tar jeg gjerne imot det....





1 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Så fin! :)
Mamma har ei som er ganske lik denne, og i den har hun faktisk utkledningsklær! Stor stas for alle tantebarna, som kommer på besøk, når de begynner å rote i den! hihi!
Du finner vel på noe smart, kjenner jeg deg rett! :)
Klemklem

Legg inn en kommentar