Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





onsdag 5. mai 2010

Loppisdag:)

I dag har det vært den store loppisdagen:) Tok med svigermor og barna å kjørte til Stjørdal...Containergirl hadde en gammel utslagvask som jeg har vært på leting etter. En stor sinkbalje ble også med hjem + noen utekrukker. Turen gikk videre til Sareptas krukke - en antikvitetsbutikk i sentrum av Stjørdal der jeg fant et gammel speil. Jentene storkoste seg, da de også fikk gå å plukke litt. Så det ble med litt julepynt og et par hyller....å før vi satte nesen hjemover var vi innom Gjenbruksbutikken på Lade:) Det har med andre ord vært en FANTASTISK DAG!
Kommer noen bilder etterhvert når jeg har fått tatt dette i bruk.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar