Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





lørdag 29. mai 2010

Regn..regn.....


I dag har jeg gjort regnet til noe POSITIVT! Fant ut at egentlig var det ganske avslappende å stå i garasjen med malekosten når regnet dryppet ned:) Jentene i fullt regnutstyr - og de kosa seg med sølekake....

for å gjøre det ekstra bra spiste vi jordbær.....





Og huset har fått gulv...var veldig spent på hvordan det ble når det var ferdiglagt. Men jeg er KJEMPE fornøyd!! Og det tror jeg pusenkatten vår er også:) Legger ut noen bilder så dere kan se.



Fikk ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt i dag, men har malt et strøk til på skjenken. Tror det blir et til før jeg er fornøyd...GLEDER MEG til den er ferdig! Her kommer et bilde tatt fra spisestua ut mot hagen..der SOLEN er oppe til 23.30 midt på sommeren(hvis vi får se den da)




Så til slutt et bilde av benken som er satt opp ved huset - med stemorsblomster i en sink krukke. Litt blomster rundt kaoset med byggingen må til .....Håper på litt sol i morgen.

Ha en koselig kveld videre.

6 kommentarer:

Camilla sa...

ser jo veldig bra ut det gulvet da:) og Ole Margido ser fornøyd ut!!1

Linda Himlingen sa...

Kjempe fint!! ;)
Jordbær og sølekake høres ut som en fantastisk kombinasjon!!! :))

Solveig sa...

Velkommen til blogglandia! Kjekt å kikke innom noen nye!
Gulvet ditt ser kjempefint ut. Litt av en jobb det der, men dette blir bra - ikke vanskelig å forestille seg det:o)
Jeg er som deg, interessert i ting med sjel og elsker loppemarkeder:o))) I tillegg liker jeg også å male og lage ting selv.
Nå ønsker vi oss sommer både i sør og nord - måtte du få en flott uke:o))
Klem fra Solveig

Mette sa...

Hei!Gulvet er kjempefint!Gleder meg til å følge med:-)Du,det er vel ikke norske jordbær vel?De ser goe ut:-))))Klæm

Katharina sa...

Gulvet ble som jeg håpet...nei du er vel ikke håp om norske jordbær enda:) Tror plantene trenger litt sol..og det gjør vi også.
Klem fra mæ..

Ida Elisabeth sa...

Du e så flink mamman min :) Gålve va knallfint :)

Gla i dåkk <3

Legg inn en kommentar