Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





mandag 31. mai 2010

Vår - hvor ble du av??


Venter litt på våren som aldri kom:) Nå er neste skritt sommer....håpet er der for å få noen varme dager. Blomstene trenger litt SOL og VARME for å vokse....og vi trenger å fylle opp med energi!! Var optimist i ettermiddag....fant fram malespann, kost og stige...begynte å male på ytterveggen på huset....PLUTSELIG kom noen stygge skyer over horisonten, regnet fornektet seg ikke. Fant ut at det var mere fristende med en kopp kaffe, interiørblad, og lese blogger...og her sitter jeg. Nå har jeg LADDET opp med mye inspirasjon fra andre, og tar kvelden med mange NYE IDEER i hodet:))

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar