Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





torsdag 23. september 2010

Koselig besøk...

Har ikke vært så masse tid til blogging som jeg hadde håpet:) Dagene flyr avgårde...og det er snart helg igjen...igår hadde jeg koselig besøk på formiddagen av Mette, Linda og Guro og timene gikk som en vind...masse trivelig prat og inspirasjon:) Håper det ikke blir så lenge til neste gang!
Hjemme hos meg begynner ting å ta form, og her kommer noen bilder...



Ikke så fint med den brune krukken som vises...men synes den gamle skålen er så skjønn:) Får se om jeg finner noe annet å sett oppi den etterhvert:)

Høsten har kommet over oss, og da er det bare å flytte den inn:)

Til dere som har lagt igjen koselige kommenterar....TUSEN TAKK! Alltid like hyggelig det:)

5 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Så vakkert i heimen din♥

Pakk inn plastkrukka med gråpapir med ein hyssing rundt,så kan den stå i den vakre krukka!
Det har eg gjordt når den viser..

Nyt helga:)♥

Klem frå Astrid:)

Guro sa...

Det var kjempetrivelig...vi kommer nok tilbake :))

Anonym sa...

Hei, Katharina! Så koselig og fin blogg du har! :-) Kommer nok til å titte innom av og til - liker å sysle litt i heimen, jeg også, om enn på et mindre proft nivå enn deg ;-) Klem, Kirsti

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig med litt høststemning inne :)

Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

Camilla sa...

Så koselig med besøk! Også så fin lykt og kurv på bordet, veldig stilig.

Klem Klem, Camilla.

Legg inn en kommentar