Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 5. september 2010

Litt av hvert:)

Hei igjen!
Har enda IKKE fått nettilgang...og jeg er IKKE fornøyd med det...det er Sååååå mange ting jeg ikke får gjort! Ok.. nok om det...ingen vits i å irritere seg, har fått beskjed om at det blir den 14.september:)

Her hos oss har det vært en helg fylt med både inne og utesyssler...ting begynner så smått å ta form, og været har jo bare vært helt vidunderlig:)
Har lutet av to gamle nattbord som var malt mange ganger...måtte få av den før de skal males på nytt. Det kommer mere om dette senere......
Fikk en gammel hylle for krydder, sukker og mel av mine svigerforeldre i dag:) Den har stått med spiker og skruer i mange år, men nå skal den få sin plass der det er tenkt:) Nå er alle skuffene under vask, og jeg er spent på om de blir rene:))
Har masse å skrive om, så nå ser jeg fram til å få det litt mere stabilt med pc/ og nett:)
Her kommer noen bilder fra de siste dagene....







og til alle dere som ikke har hørt noe fra meg i det siste...JEG GLEDER MEG TIL Å TITTE INNOM DERE SÅ FORT DET BLIR NETT HJEMME:)



2 kommentarer:

PIONPIA sa...

Hei du! Takk for hyggelig kommentar....
Så du fant meg ja..;-)
Har ikke ropt så høyt om denne bloggen, men har vært ei stund i bloggverdenen ja.. Og tittet litt innom din har jeg også...
Kjekt å ha et sted å "bruke" alle bildene som tas.., en artig liten hobby;-)
Ha en fin dag!
Klem;-)

Ida Elisabeth sa...

Flink du e Mamma :) GLA I DÆ!!!! <3

Legg inn en kommentar