Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





mandag 14. mars 2011

Interiør Huset i nydelige Alvøen:)

Da er vi kommet tilbake fra en langhelg i Bergen:) Reiste på onsdag kveld, og hadde håpet på VÅRstemning...men snøen lavet så fint  ned:) Ingen ting å irritere seg over, for det står jo bare MARS på kalenderen enda...
Fredag dror vi for å se på hustomten til min kjære søster og svoger....nydelig plass:) Og da kjørte vi ned til gamle Alvøen....små hvite hus. og idyllisk stemning:) 
PLUTSELIG får jeg se dette huset.....
dette har jeg sett i interiørblader og MÅTTE bare inn der. Utrolig koselige damer som driver dette stedet, så for dere som ikke har vært der....TA TUREN DIT:)   

Fikk også tatt noen bilder der, som viser litt av det de har å by på....og de hjelper deg gjerne med planlegging:) Flotte tapeter har de også....





















Her var det absolutt noe for enhver smak....med disse bildene ønsker jeg dere alle en fin solfylt uke:)






6 kommentarer:

Camilla sa...

Var veldig koselig med besøk:) Håper det er litt mer vår neste gang.. og kanskje vi får ruslet litt mer nedi Alvøen! OG kanskje de har begynt på tomten vår... klem:)

Anonym sa...

Skulle ønske bildene ikke var så svake, var litt vanskelig å se pga det duse. Men fint det som vises! :)

Mette sa...

Så fint det ser ut,Katharina!Kan tenke meg at dere hadde det fint i Bergen!:-)Håpe vi kan treffes en dag!:-)Synd du ikke fikk anledning igår....Klæm

Camilla sa...

Åhh så mye lekkert, der skulle jeg gjerne vært en tur! Veldig min stil ;)

Klemmer fra meg.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei:)
Tusen takk for besøket hos meg! Og for gode ord! Kjempekjekt at du vil følge meg vidare:)

Herleg blogg du har Katharina ☺
Legg meg til som følger...
Koseleg med nytt bekjentskap!!!!
Gleder meg...
Klem frå Mette.

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)
Der hadde skulla funne meg godt til rette ja;)

Takk for slike fine ord frå deg♥
Benken har eg kjøpt hos Bizarre her i Ulsteinvik.
Det er House Doctor.

Ønskar deg ein kos kveld♥

Klem frå Astrid

Legg inn en kommentar