Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 6. mars 2011

Vårløk og glade farger:)

Nå er det søndag igjen:) Utrolig fort denne helga har gått......vi brukte HELE dagen i går til KOS:)
Startet med å kjøre en liten bergenser til Værnes...vinterferien i Trøndelag var ferdig for denne gang!
Deretter møtte vi Ida....alle jentene sammen på en gang, før vi gikk på McDonalds og fortsatte videre på kino for å se ""  To på Rømmen". Og vi rakk også en tur innom lekebutikk...der jentene fikk bruke litt oppsparte midler:)
Veldig kjekt med sånne dager innimellom:)

Det ble faktisk INGENTING på mor i huset denne gangen...men hadde vært innom blomsterbutikk her hjemme på fredag..så litt til helga ble det :)




Og disse krusene kjøpte jeg til 10,- kr på Europris.....synes de hadde så fine farger:) 
Og Norgesglasset måtte få litt rosa lys...fint med litt GLADE farger:)



 En fin uke til alle:)







4 kommentarer:

Datt sa...

Rosa og turkis, herlige fine farger! :)

Linda Himlingen sa...

Herlige pasteller!
Nyt søndagen, Katharina!
Her heier jeg på Northug!!! ;)
Klem

Mette sa...

Så fine farger!Koselig helg dere har hatt skjønner jeg!Klæm

Camilla sa...

Kjenner jeg ble klar for vår når jeg så disse bildene:) Vår og hage....
klem

Legg inn en kommentar