Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





tirsdag 1. juni 2010

Dagen i dag...

Har vært en FLOTT dag...etter jobb ble det en veldig enkel middag før malespann, kost og klut ble med meg opp i stigen. Og der HANG jeg hele ettermiddagen og kvelden;)
Jeg som egentlig synes det er helt greit å male begynner å kjenne på at utvendig grunning av hus ikke helt er MIN GREIE...og det FØR jeg har vært rundt hele huset. Mmmm, det er faktisk planen å ta hele huset et strøk til før vinteren......men det er jo LENGE til:)) Siden det er liten vits i å få negative assosiasjoner når jeg ser maling....dagen VAR FLOTT - SOLA var der helt til jeg tok kveld.
I morgen er en STOR dag - vi skal på førskole...det blir spennende for skolejenta og mamman:)

6 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Utvendig maling/grunning er og blir gørr kjedelig!!!
Førskole derimot, spennende!
Lykke til!! :)

Fru Andersen sa...

Spennende med førskoledag! Jeg husker det som om det var i går, og nå skal jeg snart følge eldstejenten på ungdomsskolen..Hun vil nok ikke stå å holde meg i hånden da;-) Håper dere får en fiiiin dag og en god skoleopplevelse! Her hos oss streiker lærerne og jentene er hjemme fra skolen! Supert synes de;-)

Flink du er som står på å grunner huset, kjedelig arbeid..men blir bra til slutt!

Må bare si at utsikten fra spisestuen og ut i hagen deres var helt fantastisk, ser jo ut som om dere har en utrolig flott tomt!

Ha en fin onsdag videre!

Camilla sa...

Hvordan gikk det idag? Var hun stille? Hun vil nok trives veldig godt!

som Fru Andersen sier, her streiker lærerne og jeg hadde med meg 1 stk barn på jobb:) Gikk heldigvis veldig bra.

Maler hus og garasje her også - og fjerner den brune malingen på garasjeporten og døren... ikke så veldig gøy...

klemz

Ida Elisabeth sa...

Håpe du tok MASSE bilda på førskolen i dag.. :) Tænke tuppa mi e stolt!! <3Love<3

Mette sa...

Hei Katarina!Håper alt gjikk bra på skolen:-)))

Katharina sa...

Dagen var perfekt:) Det var nok noen sommerfugler i magen, men det gikk fort over. Det er en stolt jente ja:) og mamma selvfølgelig..

Legg inn en kommentar