Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 29. august 2010

Innflyttet!

Her er jeg en liten tur igjen...har ikke fått netttilgang enda, så nå er jeg på lånerunde:) Måtte bare innom en tur så dere ikke tror jeg har forsvunnet sammen med ALLE tommeskene:)
Helga har stort sett gått med til å pakke UT, henge OPP, putte I skuffer..ja alt dette som MÅ til for å få ting litt iorden.
Mye gjenstår....JA... VELDIG MYE etter min målestokk:) Jeg er jo litt sånn der: "Alt skulle vært ferdig med det samme"....men sånn er det bare IKKE!
Skal vise dere litt av det som har skjedd i hjemmet i helga:)
Mere kommer når nettleverandøren har fikset nettilgang til meg:))







Mine to småjenter fikk hvert sitt bilde for å ha over senga si... av bestemor igår:) Det ene hadde hun over senga si da hun var lita jente, og det andre fant hun på låven...nedstøvet:)



Dette var litt av det som har foregått her, ikke alt er satt på riktig plass....det blir vel litt ombytting etterhvert:) Som dere sikkert ser...det skal inn to gamle stoler istedet for de stygge som står der nå:)

Den snille mannen i huset kom hjem fra Bergen nå....og hadde med et returlass med ting fra loppisrunden sist vi var der:) GLEDER MEG! Og ja selvfølgelig...det var koselig at han kom også:))


Sees snart igjen:)

Klem fra Katharina



4 kommentarer:

Mette sa...

Hei Katharina!Så trivelig dere har fått det!:-)
Jeg gleder meg sinnsykt til jeg får komme å sondere!;-))
Klæm

Camilla sa...

Det var lønnsomt på mange måter med en bergenstur i begynnelsen av august :) Selv om den snille mannen ikke helt forstod hva du skulle med det loppis bildet ... ;) Ser veldig koselig ut ! - og blir bra å bytte ut de stolene der ja.. ;) Gleder meg til å se alt i sin helhet - til jul !!

Jeg skal male nattbordet og det andre i huset straks.. må bare ha det tilgjengelig når får middagsbesøk... klemz

Linda Himlingen sa...

Hurra!! ;)
Deilig å være i gang vil jeg tro!!
Tar jo litt tid å "bo seg til" også....

Lykke til videre i utpakkingen!

Klem

Elise sa...

Så koselige bilder å ha over senga <3

Legg inn en kommentar