Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





onsdag 16. juni 2010

Snipp og Snapp!



I dag har kaninene våre Snipp og Snapp kommet seg i utebur.....de ble virkelig GLADE:) Snipp er den mest sosiale, mens Snapp er litt mere reservert....så han ville ikke bli fotografert i dag:) De er 1 år gamle, når vi kjøpte dem i fjor fikk vi opplyst at de var Dvergweddere.....men etterhvert fikk vi konstantert noe annnet..LØVEHODE!!

Uansett vi synes de er nydelige:)

Hjemme hos oss i nyhuset ser det sånn ut!!

Flatpakket kjøkken, esker overalt....men vi har begynt å fått sammen noen skrog:)


Det kommer bilder etterhvert som disse skrogene begynner å henges på veggen.....GLEDER MEG! Det er da jeg skal inn med den GAMLE kjøkkenbenken....for å se om den passer inn noe sted:)

Ha en fin kveld videre!
Klem fra

1 kommentarer:

Bettum Villa sa...

WOW, det var ikke få flatpakker! Kan ikke si at jeg er misunnelig akkurat :P
Tusen takk for kjempe koselig kommentar inne hos meg. Det varmet skikkelig! Det er håp for alle settekasser.. så jeg gleder meg til å se din. Anbefaler glansbilder.. de gir liksom et ekstra piff!

Klem Madelén

Legg inn en kommentar