Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





mandag 14. juni 2010

Skal jeg sette denne på kjøkkenet...?

Nå har den GAMLE kjøkkenbenken fått et strøk maling...pusset den litt med sandpapir så den fikk igjen litt av den GAMLE GLØDEN:) Det vises ikke så godt på bildet nei...Håndtakene skal få være som de var...en av hver sort på skuffene....men det er litt av sjarmen synes jeg. Er ikke helt sikker på om jeg skal sette den på kjøkkenet enda, men når jeg starter innredningen kommer vel det svaret av seg selv tenker jeg:) Synes ikke fargen kom fram på bildet, men den er identisk med den originale "gamle" grønnfargen...



Med to små jenter i hus er det MASSE ønsker om ROSA ting...nå er den ene hylla ferdig, og klar for å flyttes inn på jenterom. Det er noe vi ser fram til:)



Sommeren har DEFINITIVT IKKE kommet til Trøndelag, men gleden over markblomster gjør det litt bedre:) To englebarn plukket blomster til mamman sin, og
de var jo NYDELIGE:) Det varmet et mammahjerte:)



I morgen kommer Ikea kjøkkenet i hus.....FLATPAKKET!!! Da blir det vel bare å sette i gang med montering....skal bli spennende å se om det blir som planlagt. Jeg har FAKTISK litt problemer med å se det for meg på tegningen....så i løpet av noen dager får dere nok vite hvordan dette gikk:)
Ha en fin kveld alle dere der ute:)


7 kommentarer:

Mette sa...

Hei Katharina!Kjøkkenbenken ser kjempefin ut!:-)Tror den blir flott på det nye kjøkkenet!Det er jo så hærlig når du blander nytt med gammelt:-)

Mette sa...

Forresten !Det rosa skapet er dritsøtt!Er det den rosafargen jeg har på døra på loftet tro?

Katharina sa...

Det er den samme fargen som er på rommet til jentene....du var da der oppe i høyden du:)

Mette sa...

Ja,det var jeg,men jeg så ikke skapet da,for det var ikke malt,tror jeg.Men fargen er hvertfall fin:-)Jeg gleder meg til å se når alt blir ferdig!:-)Kjøkkenbenken din misunner jeg deg:-)

Katharina sa...

Mette det ER den fargen...nå kom jeg på det:) Husker du ikke jeg byttet fargen som jentene fant...

Fossestua sa...

Hei Katharina :)
Tusen takk for hyggelige ord, og velkommen som følger! Så koselig at du liker bloggen min :) og ja, jeg tror også våre interesser er ganske like. Har vært inne her hos deg nå å kikket :) Men tro meg, hos oss er det ikke mye hage enda. Vi holder på med drennering, og planering av tomta, + fjerning av busker og trær. Det ser mere ut som et gjørmehull her :)))
Bloggen din er kjempefin, har så lyst på 3 kolonner jeg også, men er så redd for å gjøre noe feil. Ps. Har lagt meg til som følger hos deg.
Vi blogges :)
Klem fra Lise

Ida Elisabeth sa...

Dattra di kan få den kjøkkenbenken :)) JAAAA :D

Legg inn en kommentar