Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





fredag 11. juni 2010

Atter en maledag!

Har stort sett hatt MALEKOSTEN i hånda i HELE dag:) Startet med hus...fortsatte med den gamle kjøkkenbenken. Måtte få tak i maling som hadde den samme lysegrønne fargen som originalen....og det ble KJEMPEFINT!! Er SÅ fornøyd...

Er så spent på å sette den inn sammen med det hvite Lindingø kjøkkenet....må vente litt til. Etter planen skal det komme til uken, og da blir det montering på meg. Det er det jeg får til å hjelpe til med:))

Avsluttet dagen med å male toppstrøket på det rosa skapet som en av jentene skal ha på sitt rom:)
For å si det sånn har dagen vært fylt av maling, men du verden så moro det er å se resultatet:)
Å flere prosjekter er på gang....dere skal få se bilder etterhvert når jeg HUSKER å ta med kamera...GLEMTE det i dag!

Har tenkt å gjøre noen små endringer på bloggen min, og er så heldig å få hjelp av
CAMILLA`s VIDUNDERLIGE VERDEN ta en titt hos henne:)

1 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei malefrøken:)
Kjempe spennande da!
Skal bli kjekt å sjå resultat hos deg:)

Du har ein flott blogg!

Tusen ♥ TAKK for fine ord frå deg♥
Og så kjempe kjekt at du vil følge meg vidare!
Du er ♥ velkomen!

Nyt helga♥
Klem frå Astrid:)

Legg inn en kommentar