Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 6. juni 2010

Tips ønskes...

Har sett litt på bloggen min - tror jeg ønsker meg tre kolonner for å få den til å se litt ryddig ut...men der stopper det:) Har egentlig ikke satt meg så mye inn i dette at jeg får det til sånn uten videre...KAN NOEN HJELPE MEG IGANG?? Er veldig glad for gode forslag - ny blogger trenger opplæring:) Ser jeg har mye å lære av ALLE DERE der ute!

TAKK!

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tusen takk for kosleg helsing hos meg:)
Speilet hadde min kjære i den gamle leiligheta si. Han husker ikkje kor han kjøpte det..
Med ny farge vart det fint i huset vårt;)
Når det gjeld blogghjelp kan du spørre Camilla med bloggen camillasvidunderligeverden.blogspot.com
Ho var snill å hjelpte meg :)
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

Camilla sa...

Hei hei.

Jeg kan hjelpe deg vettu!
Fint om du sender meg en mail på bamsemums83@yahoo.no så får jeg vite akkurat hva du ønsker hjelp med. Fint om du legger ved mailadressen og passordet for å logge inn på bloggen med, så får jeg begynt med en gang jeg får mailen fra deg =)

Klem C.

Unknown sa...

Hei Katharina,
så koselig at du tittet innom meg!♥
Takk for din trivelig hilsen og så gøy at du vil være med å feire sammen med meg .)
Flott blogg du har her:) Skal bli spennende å følge deg videre :)
Nyyt dagen!♥
Go`klem Anki

Legg inn en kommentar