Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





tirsdag 11. mai 2010

Gammel skjenk???

Hei igjen!
Tror snart jeg har vært over alt av sider på internett hvor det er mulig å oppdrive en gammel skjenk...det er litt krise:)) Har ikke funnet den enda, men planen er at den skal males hvit, få en nedfelt vask i FØR vi flytter inn i nyhuset. Vet den finnes, men akkurat nå er det bare i mitt hode;0)) Kravet er at den ikke går helt ned til gulvet, men står på "føtter" Tar veldig gjerne imot tips:)
Tror det er tid for å hvile mitt kaotiske hode....er ferdig med valg av gulv, flis, veggplater på bad!! Og som de fleste damer..."ble det bra nå da, eller..!!
Valget er tatt, og skal legge inn litt bilder før og etter. NATTA!

Ta en titt på denne bloggen: fru-andersen.blogspot.com hun har en FIIIIN skjenk!!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar