Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





tirsdag 18. mai 2010

Endelig!!

I dag er min lykkedag....håper jeg da! Har endelig funnet skjenken jeg har vært på jakt etter:) Selvfølgelig var den ikke i nærmiljøet...men på Østlandet:) Heldigvis bor min kjære bror ikke langt unna der jeg fant den, og så snill som han er skal han kjøre å hente den for meg. Han kommer til Trøndelag i helga...med bilen full av gamle møbler. Det ble ikke mindre enn TO skjenker, spisebord og 6 stoler, HJELP!!!! Fikk en god pris på hele spisestuen...får selge hvis jeg ikke får plass. Har tenkt å bruke den minste på badet, må male den først! Kommer med mere info etterhvert. Ha en fin kveld alle sammen:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Håper han kommer søndag da :) så jeg får sett det!

Guro sa...

Hei, fin blogg du har Katharina. Det blir spennende å følge med husprosjektet og andre prosjekter =)

God Pinse til hele gjengen :)

Legg inn en kommentar