Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 2. mai 2010

Ny dag!

Da er det atter en dag med litt snø i lufta...håper bare det blir litt sol 17.mai:)Fikk sovet en natt, og da ble hodet litt nullstillt. Så nå fant jeg ut litt mere om bloggsiden...hadde egentlig tenkt å fortsette grunning av huset i helga, men været er ikke på min side. Så nå er det på tide å ta med barna på en tur. Kommer tilbake når jeg har kommet igang med noen prosjekter:)

2 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Hei katharina,

Så gøy at det begynner å bli flere Rissa-bloggere! Blir spennende å følge med på husbyggingen og prosjektene dine! :)

Klem

Katharina sa...

Heisann. Har ikke helt "taket" på dette enda, men tror det kan bli bra. Fin blogg du har Linda, så det blir spennende å følge deg å:)

Legg inn en kommentar