Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





fredag 28. mai 2010

Kosedag!

Idag har vi stort sett hatt kosedag. Startet dagen med en tur til pirbadet - for barna selvfølgelig:) Det syntes både små og store var koselig. Alltid moro når barna er fornøyde... I kveld har vi spist risengrynsgrøt, jordbær og snop:)) Så med andre ord en PERFEKT dag for barna (og de store:)
I morgen blir det nok en mere effektiv dag - skal male på skjenken, og murpipe inne i huset. Der har det skjedd masse de siste dager, skal prøve å få lagt ut noen bilder i morgen. Fikk litt trøbbel når jeg skulle legge ut bilder i kveld. Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Håper du legger ut bilder idag :) Gøy å se hva som har skjedd på en uke!

Katharina sa...

Har ikke skjedd så mye egentlig...det pøste ned med regn i dag! Fikk forresten en kommentar fra Fru Andersen..gøy:)

Legg inn en kommentar