Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 16. mai 2010

Nye prosjekter:)





Hei igjen! I dag har det vært den varmeste dagen på flere måneder...nydelig! Og da melder det seg også nye ideer....å den tålmodige mann i huset startet med det ene prosjektet mitt i dag. Vi har en bekk ikke langt i fra huset...ikke en veldig stor å farlig en, men syntes det hadde vært fint med et rekkverk allikavel. Vi satte opp gamle staur som har ligget i dvale i flere år....jeg er kjempefornøyd så langt - bilder kommer etterhvert.

Ellers har jeg en del male prosjekter, har startet på et gammelt skap. Var veldig i tvil om jeg skulle gjøre noe med det, men underdelen på skapet var ganske slitt:) På bildet står overdelen på hodet...måtte snu litt på den når jeg malte. Nå er jeg igang...skal male et strøk til og funderer på glansgrad 40 eller 80??? Kom gjerne med tips!Har tatt av hengsler som måtte gjøres noe med - har tatt et strøk sølvspray, og synes de ble veldig fine.

Fikk tatt noen bilder inne i huset i dag - med to små prinsesser som gjerne stiller til fotografering:) Grimaser og is hører med;0)

Da MÅ jeg sjekke over alle klær en gang til......GRATULERER MED DAGEN i morgen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar