Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





søndag 23. mai 2010

Gjemte skatter!

Har vært i mitt eget lille SKATTEKAMMER i dag....gamle ting fra forfedrene som er gjemt bort - det er så utrolig gøy å gå på skattejakt. Finner noe "nytt" og blir like GLAD hver gang. Fant noen gamle kopper idag, på den ene står det "bestemor" med gullskrift - og den er gammel ja!




Og en del andre ting fra bestemors kjøkken - som denne grytekluten med dukkeansikt som jeg husker fra min barndom.



Skapet jeg begynte å male for noen dager siden har nå fått 3 strøk, det siste med glans 90 - tror jeg må ta et til før jeg blir ferdig.



I ettermiddag kom min kjære bror med SKJENKEN jeg har ventet på - så nå er det den som skal males, etterpå skal det felles en vask ned i den - før den havner på BADET i nyhuset. Jeg GLEDER meg!! Det blir spennende å se hvordan det blir:)



"KUNSTEN ER Å GJØRE LIVETS GLEDER ENKLE"
kinesisk ordtak

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar