Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





mandag 24. mai 2010

Litt av hvert!

I dag har jeg fått skjenken min i hus:) Nå står den bare å venter på at jeg skal få gitt den litt maling....har tenkt at den skal bli eggehvit med glans 90, før den får en nedfelt vask plassert i midten. Denne skal få plass på det nye badet.



Den var AKKURAT slik jeg hadde forestilt meg den, og som prikken over ien hadde den FLOTTE hengsler og små detaljer!






Det var jo også et spisebord med 6 stoler og en større skjenk med speil til denne spisestuen, har jo egentlig masse bord og stoler fra før....så nå er jeg VELDIG i tvil hva jeg skal gjøre:)) Den største skjenken står hos min bror enda...ble ikke plass til alt i bilen:) Får se i løpet av sommeren hva jeg gjør med det. Finner vel på noe etterhvert...



Her er et skap jeg fant bortgjemt....lurer litt på hva jeg skal gjøre med det? Det er originalmaling i blått rundt og lyst i speilene i dørene. Finner vel en plass i huset når møbleringen begynner:) Kanskje blir den sånn...hvis ikke får jeg finne en farge som jeg PLUTSELIG faller for:)
Kjenner det kribler masse for å flytte inn i nytt hus nå...har så masse planer om hvordan det skal bli der inne. Har funnet frem GAMLE blondegardiner som bestemor brukte i det gamle huset som stod der vi bygger nå. Mye nostalgi blir det nok ja:)

6 kommentarer:

Mette sa...

Hei !Nå er jeg endelig her hos deg;-)))
For en nydelig skjenk du har fått tak i:-)
Gleder meg til å se resultatet etter at du har malt den:-)Du er så flink!Vi må treffes en dag;-))Klem

Ida sa...

Husk den gammlaste dattra di når de e ting du ikke ska ha :)) Knallfin sjænk mamms :)) Gla i dæ!!

Camilla sa...

Blir utrolig bra!! Jeg glemte nattbord,stoler og bord.. Men tror mamma husker noen vi snakket om før. Skal jo få det nedover hit også :)

Katharina sa...

Skal rydde der i løpet av sommeren, så skal sette det til side. Kan bli fint hos deg å det vettu:)Klem

Anonym sa...

HJELP! Skal du MALE den flotte skjenken?? Den er jo så flott som den er...

Katharina sa...

Ja, det har du rett i:) Den er fin, men jeg kjøpte den for å male den - og bruke den som baderomsmøbel. Resten av spisestuen og den ANDRE skjenken er enda finere...skal legge ut bilder etterhvert.

Legg inn en kommentar