Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





tirsdag 25. mai 2010

Litt håndarbeid også...

Liker veldig godt å kose meg med håndarbeid, spesielt strikking. Etter som jeg er tante til to flotte bergensergutter og en jente....(de andre flotte tantebarna bor i Østfold) måtte jeg finne på noe som falt i smak til Daniel gutten som er størst og spiller fotball......hva annet kunne det være enn noe som hadde med FOTBALL å gjøre, og da var valget enkelt.

Det falt bra i smak, og har allerede vært med på noen kamper...sommeren har visst ikke kommet helt i Bergen heller:) så pannebånd kommer godt med.

Når guttene får fotball pannebånd, må jentene få prinsesse pannebånd:) Disse har virkelig falt i smak hos de fleste "små"prinsesser...
Ikke den helt store strikketiden nå, men litt blir det da. Glanstiden for håndarbeid er når temperaturen holder meg innendørs:))

2 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Heisann! JEg så plutselig et nytt ansikt på følgerliste min, og da måtte jeg jo klikke meg inn for å titte på hva du driver med;-) Og det må jeg si, profilen din stemmer da! Virker kjempe energisk du!! Ser ut som om du har mange jern i ilden og flere prosjekter på gang samtidig.

De prinsessepannebåndene var skjønne, skjønner godt at de faller i smak! Og med brann-logo til gutten, stilig. (Når går det jo helt kjempe dårlig med Brann så bra noen heier tross motgang..hihi)

Synes det var en veldig flott sjenk du hadde funnet deg, ser den for meg hvit og med vask nedfelt, kommer til å bli superfint! Likte godt huset deres, må være kjekt å bygge nytt men i gammel stil.

Legger meg til som følger jeg og titter snart innom igjen! Ha en fin-fin onsdag!

Katharina sa...

Koselig at du likte bloggen...er ganske ny på dette. Det kommer seg vel etterhvert når man holder på.
Ja jeg liker å ha mange jern i ilden, og nå skal det bli godt å komme seg i hus snart.
Har sett litt og liker bloggen din masse...tror du er litt energisk selv:)
Ha en fin onsdag du også.

Legg inn en kommentar