Koselig at du tar deg tid til å titte på bloggen min. Her kommer det litt om interiør, hage, strikking og familien min - alt dette er noe av min hverdag og min store lidenskap.





onsdag 26. mai 2010

Rotedag!

I dag har jeg startet med grunning av skjenken...litt forarbeid må til. Fikk av alle hengsler og beslag, før vi måtte ta en liten justering på beina. Den skal jo stå HELT inn til veggen:)) Tok det første strøket, og satser på et i morgen ettermiddag. Har egentlig ikke tid til å sove for øyeblikket!!! Har så masse planer i mitt lille hodet...men det er ikke kjedelig de timene jeg har til disposisjon etter jobb. Nå har jeg en avtale med meg selv om at dette skal gjøres ferdig før nye prosjekter startes...den skal jo inn til vi skal ta i bruk badet:) Nå er det bare å finne en vask som passer til den, den må jo ha en GAMMELDAGS krane! Håper det blir litt enklere å finne den, enn skjenken. Da er det vel tid for å "ladde" batterier til en ny dag.

Ta en titt på HIMLINGEN der finner du masse inspirasjon.

5 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar OG reklame!! :) Er ikke alltid like enkelt å holde seg til ett prosjekt i gangen. Det vet jeg ALT om!! Men noen ganger er det så masse gøy å finne på - spesielt når man bygger/renoverer! Stå på videre! Jeg skal følge med på alt spennende som skjer!! :))

irina sa...

Tusen takk for koslig kommenter. det gleder meg å høre at jeg kan være til inspirasjon :)

Goklæm fra Irina

Camilla sa...

Gleder meg til å se resultatet :) klemz

Anonym sa...

kjempefin skjenk. hvor fant du den da. deen blir nok fin

tante inger sa...

du er så oppfinsom. gleder meg til å se resultatet. det må vel komme godt med å få ferie nå. hilsen tante inger

Legg inn en kommentar